عکسهای خوشمـــــــــزه...!

 باکمی دقت وخلاقیت وکمی هم صرف وقت میتونید

سفره های قشنگی برای خانواده بچینید.

ایناهمون غذاهایی هستندکه مادرمنزل درست میکنیم.

امااینجاباکمی خلاقیت باعث زیبایی واشتهااوری میشوند.

امیدوارم ازدیدن عکسهالذت ببرید.

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

  

 یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه ایت وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

یک فاجعه است وقتی تنهاتورومیخوام

 

یک فاجعه است وقتی تنهاتورومیخوام


نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت4:47---9 اسفند 1392
با اینکه بد غذام الانم که دارم نیگاه میکنم اشتها ندارم ولی ماکارونی رو حوس کردم مخصوصا که بچه ها توی چت بهم میگن ماکارونی:) باو من فقط باربی هستم مگه نه الی :)
دلم واست کوچولو شده الی


امیر علی
ساعت11:06---28 بهمن 1392
بیشتر با مزه بود ولی حوس نکردم

محبت68
ساعت3:17---16 دی 1392
وای الناز چه کردی دلم کشید





بوووووووووووووووووووووس
پاسخ:سلام محبت جون شما که خودت یه پا کدبانویی اجی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده , طبیعت , خاطره , عکسهای خوشمزه , خلاقیت , عكس فاجعه , تصاويرعاشقانه , دلنوشته , چتروم ,

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392 | 1:42 | نويسنده : الناز |